Långledig : )

Jahaja... 

Nu är det äntligen fredag!
Inte för att jag jobbat ihjäl mig denna veckan, har bara varit på jobbet en dag och det var igår 13-20. I onsdags hade vi en sk. heldag men det var inte på jobbet. Det var en trevlig dag som fick en att tänka lite på hur mycket fördomar man egentligen har. Oftast har man ju faktist en hel del fördomar vare sig man är medveten om dom eller inte...

- Har ALLA människor lika värde?  

Känn på det lite.

Genast satte ju snacket igång om pedofiler har något värde. Och jag tänker inte fördjupa mig i det här och nu.
Men det kan få en att börja tänka lite.

I onsdagskväll var jag och några av mina kära kollegor och bowlade och åt en bit mat efter. Det var riktigt, riktigt kul och trevligt! Jag är ganska kass på att bowla men som sagt det är kul ändå! Det blev inte jättesent men jag var ganska seg ändå i går. Tyvärr glömde jag att ta med kameran så det blev inga kort : (
Patrik blev klar tidigare än väntat i Stockholm och kunde därmed ta ett tidigare plan hem. Så vi behövde aldrig "använda" farmor o farfar till barnvakt. Jag kände ju lite stress inför hela dagen som jag trodde skulle bli lite svår att få ihop. Men allt flöt på bra!
Dom på fritids måste ju tro att jag är dum på något sätt. Jag ändrar (förlänger) tiden titt som tätt, men i slutänden kommer jag alltid och hämtar Sebastian tidigare än vad som var sagt från början. Jag HATAR att komma försent och vill gärna vara minst 10 min innan utsatt tid, oavsett till vad alltså. Min kära man är precis tvärtom!!! Han är en tidsoptimist av högsta rang : )

I går beställde jag biljetter till Mora Träsk! Det finns en affisch på Simons dagis om det och han vill gärna gå så vi passar på att göra det tillsammans. Det är den 1/11 klockan 14 inne i Göteborg. Kan nog bli skoj!!!


Idag ska jag städa av lite lätt här hemma så vi slipper tänka på det i helgen... Då ska det ju städas ute i området.
Sedan måste jag till systemet!!! Vi har inte en droppe vin hemma och så kan man ju inte ha det!?? : )

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vin är väldigt viktigt! Jag håller med dig, det måste verkligen finnas hemma ;) Vi skulle också behöva fylla på förrådet... Får se om det hinns med idag.

2009-10-24 @ 10:46:42
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Om det inte hinner införskaffas kan ni komma och fylla er karaff här... Nu har vi tre liter!!! Hehehe

2009-10-24 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0