Helgen är över : (

Det går ju så sanslöst fort alltså... Ändå ska jag inte klaga eftersom jag är ledig idag också, och dessutom bara jobbar tis och ons denna veckan!

Lördagen den 24 oktober, alltså min födelsedag började toppen!
Mina killar väckte mig med sång och jag fick paket på sängen. Att äta i sängen har aldrig varit min grej så det hoppade vi över....

   Dessa saker fick jag! Toppen!!!! (Mini, minibilder hoppas ni ser vad det föreställer??!) Dolce Gabbana parfym > Light Blue, Madonna cd > Celebration och Camilla Läckbergs senaste bok, Fyrvaktaren.

På lördagen hade vi även städdag i området som sagt. Vid 12-tiden var det dags för fika och då sjöng mina kära grannar för mig och överräckte en fin blomma! Snacka om överraskning!!!
På kvällen blev det en spontan"fest"... Patrik bjöd in lite grannar och det slutade med att vi satt och sjöng Singstar för glatta livet : ) Men alla barnen var med så det blev ganska lugnt och städat o tidigt avslut! Väldigt trevligt...

Under städdagen passade vi på att fixa lite i våran lilla trädgård också. Vi tog ner det övergivna skatboet och upptäckte att skatorna använt crocketmål som "armeringsjärn" till sitt hus!!! SMARTA fåglar!!!



Det är inte våra crocketmål, så någonstans är det någon som blivit av med sina mål : ) De var böjda så de skulle passa deras bo...

På söndagen var det dags att åka till Vara där vi har husvagnen vinterförvarad. Det gick bra att köra dit den även om det var riktigt ruskväder. Jag var tvungen att stanna till på hemvägen (Patrik körde dit o jag hem) för att fota lite höstbilder! Det är ju fantastiskt vad vackert det är på hösten!


Fast färgerna kommer ju inte alls fram på samma sätt på kort : (

När vi kom hem grejade vi lite inne. Barnen sjöng lite singstar...



Simon kom på en briljant idé... Hans leksaksdjur skulle äta äpple! Det blev så här:



Han tryckte helt enkelt in leksaken i äpplet.

Efter middagen på kvällen gick vi ut i mörkret en stund. Det kändes som om söndagen var väldigt lång! Men det var nog bara för att vi ställde tillbaka klockan?! Tänk att en timme kan göra så mycket...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, sjukt kul med äpplet. Ha ha. Ska bli kul att se er snart. pöss

2009-10-26 @ 22:00:07
Postat av: julia andersson

saknar er och dom små. men snart så !



vet du vad annas nya blogg heter, hittar den inte.....

2009-10-27 @ 19:31:33
URL: http://janderzon.blogg.se/
Postat av: Anna

He he. Jag har min adress på facebooksidan Julia, till vänster. Dålig på att få tummen ur bara... Händer inget eller sånt jag inte kan skriva om!! Så sjukt irriterande att man inte vet vem som läser ju!! Gamla elever eller chefer t.ex... Pyss på er

2009-10-27 @ 20:02:53
Postat av: Jenny

Haha, jag gillar äpplet skarpt! Han är smart simon :-).



Tack för senast förresten. Jättekul med såna där spontana tillställningar!

2009-10-28 @ 07:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0