Fest : )

Ja, igår var vi alltså på fest hos ett par kompisar! Och vi hade grymt skoj!!!! Anledningen till att de drog ihop till denna festen var att de flyttat till ett hus och ville bjuda alla som hjälp dom med något i samband med flytten.
Våra kära grannar vägg i vägg var också bjudna då de också är kompisar med Anders & Pernilla (festfixarna).
Så vi gick dit o hem gemensamt. En nätt liten promenad på ca 10 min... Det var väldigt lagom när vi gick hem i natt klockan 02 ca.

SKÅÅÅÅL !!!!!!!!!!!

Innan fotbollsmatchen började stod vi upp och sjöng nationalsången. Vissa går in för det där stenhårt ; ) Sedan när väl matchen börjat såg det ut så här i tv-rummet:


Jag har inte förstått tjusníngen med fotboll...

Lite senare på kvällen:


Lite breakdance!!!! Martin in action....

Det kändes som om vi var 18 och var på fest : ) Härligt att få återuppleva den känslan, hahahahaa! Men alla var över 30 och hade minst två barn!!! KUL GÄNG!!!

Ja, det var en jätte, jättetrevlig kväll och det har liksom kännts i kroppen och framför allt huvudet idag! Vi vaknade vid 08 i morse???!
Vi gick ju och la oss vid 02.30? Varför kan man (jag,vi) aldrig sova när man väl har chansen??? Jag lyckades somna om igen men Patrik gick upp och kom igång. Vid 9.30 tyckte han det var dags att äta frukost. Så jag lyckades få ner lite kaffe o en smörgås, men gick faktiskt upp o lade mig igen. Vid 11.30 tiden hämtade vi barnen och åkte och åt lunch på Mc Donalds, perfekt "bakfyllemat" : )
Vi åkte en sväng till Hornbach o kollade på tapeter till Sebastians rum. Vi ska väl ta tag i hans rum såsmåningom... Vi kollade även på akvarier. Sebastian vill väldigt, väldig gärna ha ett och jag kan faktiskt tänka mig att ha ett men Patrik vill helst inte. Men jag tycker det är så fint o rogivande...
Vi var även på Zoo på Backaplan och kollade på djur. Där finns det världens sötaste kaniner som har värsta frillan! Vet inte vad den sorten heter, men de har liksom lugg fram mellan öronen! Ser helt underbara ut!
Simon somnade i bilen hem och vi fick inte liv i honom förren 16.30!!! Så han är fortfarande vaken däruppe, men ligger och försöker somna. Sebastian somnade nog på tre röda för han var trött nu på kvällen.

Nu ska jag slötitta lite på tv:n innan jag går o lägger mig....



Kommentarer
Postat av: Anna

hello! sköna bilder!!! kul med sån fest (som sagt;) nu känns här lite bättre med det mesta. Bebban sussar och jag fixar- men ska plugga nyss... Pyss

2009-10-14 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0