Puh...

Idag har vi bara varit hemma och satt upp alla adventssaker. Vilken tid det tar!!!? Trodde det skulle vara klart på fm, men vi var inte klara förren runt 17...

Sebastian har haft lite besvär med sin hals från fredag morgon då han vaknade med halsont. Även i morse beklagade han sig lite om det. Men vi får hoppas att det håller sig vid det och inte blir något mera. Jag har också kännt mig lite halvdan med diffus huvudvärk och även jag känningar av halsen. Det känns mycket bättre i halsen nu, men vi får se hur det känns i morgonbitti. Mitt humör har dock inte varit det bästa men vad det beror på vet jag inte.
Men jag tycker att det är lite jobbigt det här med alla adventssaker som man "ska" dra fram och om 5 veckor ska allt plockas ihop igen?!! Visst det är mysigt och det blir ju en förväntan som byggs upp, allrahelst för barnen. Så det är bara att bita ihop och fixa iordning allting.
Vi har putsat ALLA fönser i HEEEELA huset idag!!!! Patik tog till och med mellan våra gamla fönster i vardagsrummet! Det var mycket, mycket välbehövligt kan jag säga...
Och sedan när jag skulle sätta upp adventsstjärnor i fönstret i vardagsrummet så gick en sönder!!! F-n alltså... ( vi hade två likadana)
Så jag begav mig till närmase köpcentrum Bäckebol där även resten av alla köpsugna Göteborgare var, med välfyllda plånböcker denna lönehelg ; )

Jag fick ju såklart inte tag på en likadan som vi hade utan fick köpa två nya.Fick tag på rätta fina på Claes Ohlsson där jag nöp de två sista av den sorten. När jag kom hem och skulle sätta upp dom så fattades det en del på ena stjärnan... Det gick inte att få ihop den så att säga. Så jag begav mig till Claes O igen men de var ju helt slut så jag kom inte hem med någon ny utan fick köpa några helt andra. Typ som bollar. Fina, men jag vet inte riktigt om jag gillar dom här i vardagsrummet ändå.... Men nu får dom hänga där för jag orkar inte hålla på o stöka runt mera inför denna första advent...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Suck, vad jobbigt när man köper nytt o det inte funkar. Själv har jag letat hela veckan efter nya ljusstakar till köket, men inte hittat "de perfekta". Så nu får våra gamla tråkiga stå där...

2009-11-29 @ 11:52:14
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det är väldigt hopplöst faktiskt. Och jag blev inte nöjd med de nya jag köpte : ( Men jag ville bara ha upp något och få det klart liksom.



Jag tycker att ni har det jättefint i erat köksfönster så inte behöver ni nya grejer där inte!??

2009-11-30 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0