Oj då...

Det var väldigt vad tiden gick fort denna veckan??! Det var ju inte alls meningen att det skulle bli ett sånt här långt uppehåll...

Denna veckan har som sagt gått i en rasande fart och det har varit mycket aktiviteter. Fast mest för mig och Patrik och inte så mycket för barnen.
I går var jag och mina kära kollegor var på bio. Vi åkte direkt in till stan efter arbetsdagen och hamnade på Mc Donalds innan, mest för att få något i magen innan bion som började klockan 17.30.

Vi såg 2012, en film med mycket effekter.
Precis en sån sorts film man ska se på bio enligt mig. Jag fattar inte riktigt att man går och ser typ Romantiska komedier på bio som inte har några häftiga effekter alls. Jag fattar inte att man ser på sånt dravel alls förresten ; )

Idag kom den årliga bonusen från min favorit affär när det gäller barnkläder. H & M!!!! Så nu har jag 500 kr att shoppa loss för! Hurra hurra!!! Passar otroooligt bra just nu för nästan alla Sebastians jeans är det hål på knät?!!
Och det spelar ingen roll om jeansen är köpta på : Stadium, Kappahl, Lindex eller H&M. Det går förr eller senare hål på hans knän. Och nu alla på en gång... Suck.

I morgon är det äntligen fredag och min favorit dag när jag är ledig helgen!!! Barnen har ( som vanligt) beställt hemmagjord pizza till middag. Det blir antingen tacos eller hemmagjord pizza de fredagarna jag är ledig på kvällen... Konstigt nog jobbar jag på dagen i morgon!?? Jag brukar faktiskt oftast vara ledig på fredagar om jag inte ska jobba helgen. Men ibland måste ju även en 80% som jag jobba fredag dag : )

Annars har vi inte direkt några planer för helgen. Men vi har pratat om ett besök på Universeum sedan i somras så det kanske vi kan få till. Sedan har ju Liseberg öppnat sin julmarknad. ( Marknad??) Är det det dom har? Marknad? Kommer inte ihåg och det spelar ingen roll. De har öppnat igen iallafall.

Nåväl, nu ska jag kolla på S.O.S Gute, där jag för övrigt känner igen VÄLDIGT många som antigen bara bekanta ansikten eller forna klasskamrater : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0