Oh what a day....

Fy, alltså...
Jag har alltså varit hemma med Sebastian idag och som sagt fick Simon också vara hemma eftersom han hade simskola 11.40. Men Sebastian hade nog kunnat gå idag. Han har inte haft feber och har varit pigg idag. Minst sagt.
Han är dock fortfarande väldigt förkyld och vi fortsätter med alla hans nässprayer. Men i morgon får han faktiskt gå för JAG står inte ut en dag till alltså : (
Barnen har varit mer vilda än tama idag och jag har varit på dåligt humör igen (fortfarande??) och det är ju ingen höjdar kombination. Med andra ord har det varit en tuff dag. Både för barnen och för mig.
Mycket bråk och tjafs: (

Men i morgon är en ny dag och nya möjligheter!!!

Efter simskolan idag åkte vi till Zoomarkanden i Bäckebol för att kolla på lite fiskar och tillbehör. Vi köpte ett litet båtvrak som var extrapris på. Sedan åkte vi till älvkanten, alltså Göta älv och fixade lite stenar som vi ska ha i akvariet. Stenarna har jag kokat tre gånger idag. Så jag hoppas de är fria från smuts nu.
Nu är även sanden och vattnet i akvariet men det är ju väldigt grumligt nu så vi kan inte "inreda" det ännu, till Sebastians stora besvikelse...

Kanske i morgon???

Nu ska jag packa i ordning lilla mössan som jag sålde på Tradera igår. Den ska flytta till Bruzaholm...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser fram emot en bild på akvariet...

2009-12-01 @ 08:52:20
Postat av: Linda

Men du kan få komma och se det live när det är färdigt : ))

2009-12-01 @ 18:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0