Nöff nöff....

Idag har jag vaccinerat mig mot den nya inluensan = svininfluensan. Och det känns riktigt, riktigt B R A !!!!!
Men nu vill jag att resten av familjen ska göra det också snarast!!! Patrik får det genom sitt jobb, men vet inte när. Sebastian ska få den nästa vecka ( vad de säger nu iaf ) genom skolan. Och Simon ska vi gå till BVC med. Jag ska ringa dom i morgon och höra när/hur vi kan komma.

Och i kväll har både jag och Patrik varit på föräldramöte. Det ska omstruktureras på dagiset. Från att ha varit sk. syskonavdelningar dvs 1-5 år på samma avd. Ska det nu bli åldersindelat. Simon kommer att gå med 06:or och några 07:or. Tyvärr är hans bästa kompisar på dagis 05:or och de kommer han inte att gå tillsammans med : (
Det blir nog lite tufft, iallafall i början men det ska nog gå bra...

Det var inte alls meningen att jag skulle sätta mig här nu så här dags. Jag börjar klockan 6.45 i morgon så jag måste se till att komma i säng nu!

På tal om svin....       

Ohhh, sååå söt!!! Jag skulle kunna pussa lilla trynet : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0