Mysdag i regnet : )

Idag har vi bara varit hemma och haft en riktigt mysdag... Simon och jag har inte varit utanför dörren.
(Jo, jag var förresten ute med soppåsen förut.)
Patrik och Sebastian var iväg på handbollsskola mellan 9-10.
Vi har varit inne och kurat i spöregnet och det är sååå himla skönt med såna här dagar då och då!!!
Jag har rensat på Simons rum. Tagit bort sådant som är trasigt och sådant han inte leker med så mycket längre. Men det är fortfarande ofantligt mycket leksaker. Det blir ju lätt så när man ärver från storebrorsan : ) Sebastians rum ska jag försöka hinna med denna veckan. Skönt att rensa inna jul då det förmodligen fylls på med mera grejer!!!
Sedan har jag tvättat undan så tvättkorgen är tom nu inför arbetsveckan. 
Min arbetsvecka består i och för sig bara av två arbetspass!!!! Måndag kväll och torsdag dag. Ibland får man till det!!!

Ang. barnens sömn på helgen så vaknade Simon klockan 6.20 i morse men låg kvar i vår säng till 7 då Patrik högst motvilligt gick upp med en starkt uttråkad Simon. Då vaknade även Sebastian och följde med dom ner.
I går somnade barnen runt 21 eftersom grannbarnen ( och deras mycket trevliga mamma) var här inne och kollade på film och hade lördagsmys på kvällen...

Men i morgonbitti ska ni se, då får vi säkert väcka dom efter 7!!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0