Hmmm...

Idag ska vi åka in till Göteborg och kolla på Mora Träsk!!! Kul, men just nu har vi lite svårt att få ihop det....
Simon var komatrött efter gårdagen och vi var tvugna att få honom att sova och det MED EN GÅNG!!!! Så jag har sövt honom i bilen och nu ligger han i vagnen på altanen. Vi hade tänkt att slippa ta med vagnen in till stan men det får nog bli så ändå. Vi planerar att ta buss och spårvagn in för att slippa betala hutlösa pengar för parkering inne i stan. Men hur gör vi nu med lunch då??? Ohhh, jag som trodde att klockan 14 skulle passa bra!? Det hade nog varit bättre klockan 16 ändå. Men på något sätt ska vi nog få till det...

I går hade vi lite kalas här hemma, kombinerat med halloween-firande. Patrik hittade en kartong med halloween pynt i garaget i går passande nog : ). När han fyllde 30 hade vi ett stort halloween party så det var en hel del pynt och servetter som vi sparat sen dess. Perfekt!
Så vi åt och drack gott och barnen klädde ut sig och gick till några hus för att "spöka". Vi tog lite kort men jag lägger in dom lite senare....

Detta får bli ett kort inlägg för vi måste försöka få ihop dagen : )

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas att ni kom iväg som ni skulle och att Mora Träsk var bra! :)

2009-11-01 @ 22:32:27
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, vi kom iväg tillslut efter lite övervägande hur vi skulle lägga upp det....

Mora Träsk var Ok. Kanske inte mina barns favoriter, men kul att komma iväg på något iallafall!!!

2009-11-02 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0