Feber... Eller - The Simon show?

Jag tror (???) att Simon fått feber av vaccinet. Jag tyckte att han kändes ovanligt varm, men jag hann inte tempa honom innan vi skulle hämta Sebastian i skolan. Så jag gav honom Ipren som jag fått till mig ska vara det bästa att ge barn nästan oavsett vad de har för åkomma... Och nu är han som vanligt igen.

Grejen är att han fick sitt "break" när han skulle äta. Och de som känner Simon vet att han har en alldeles egen show innan han ska äta eller sova eller för den delen klä på eller av sig : )

Med show menar jag ingen rolig underhållning utan mer som... Ja, hur ska jag förklara det??? Protest liksom.

Så det återstår fortfarande att se om han har feber eller bara har sin vanliga show...



Inte alltid så glad vår lilla trotskille....

Vi hoppade IKEA för jag vill inte släppa in dom i bacillhavet innan deras vaccin börjat verka. Dvs om ca 4 veckor kan vi kanske åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0