Blääää....

Denna natten mellan fredag och lördag var ingen höjdare faktiskt : (
Båda barnen (!!) har sovit riktigt dåligt. Simon kom in till oss mitt i natten och hade svårt att komma till ro igen. Ville gå upp, fasten klockan bara var typ 02.30.... BLÄÄÄÄ!!!!
Sedan vid 04 kom Sebastian inspringande och hade drömt en mardröm. Tyvärr är han inte så jättetyst när han kommer in till oss. Patrik fick gå med honom in till deras rum och lägga sig i Simons säng som ju var tom eftersom han låg inne hos oss...
Men sen efter två timmar kom Sebastian in till MIG igen... Alltså klockan 06, och var hungrig (????) så han nästan grät. ( Han tryckte på rätt bra för att han skulle börja gråta men började aldrig gråta på "rikigt")
Så jag var ju tvungen att gå upp och ge det stackars barnet mat så han inte skulle svälta ihjäl ; )
Och då vaknade Simon också och dagen hade liksom börjat. VAAAAARFÖÖÖÖR vaknar dom extremt tidigt på helgerna och på vardagarna måste vi väcka dom vid 7 ????????? Jag/vi blir gaaalna?!!!!!

Idag har vi varit på Universeum!!! Det var supermysigt, och själva målet var ju att se hajarna!!! Det är riktigt mäktigt att se när de glider fram i vattnet... Vi var även en lång stund där man kan leka och kolla på polisbilen och lastbilen. Sebastian gillade klätterväggen och var riktigt, riktigt duktig på att klättra. Det kanske är en sport för honom??!!!!
Simon somnade i bilen hem fast han hade ätit en halv kexchoklad och druckit en hel festis och borde ju vara sockerhög som bara den. Vi hade dessutom hårdrock på rejält hög volym på i bilen, men det hjälpte inte. Han somnade som en stock ändå och vi har precis väckt homon och hans humör är inte på topp just nu om man säger så...
Och nu återstår det att se hur kvällen/natten blir.

Jag ber till högre makter att de åtminstone ska sova till 7 i morgon!!!! Snäääälla???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0