05:41...

...visade klockan i morse när jag hörde barnen prata glatt inifrån "deras" rum : (
Nu har vi instruerat Simon, (det är oftast han som vaknar först nämligen) att han ska SMYGA in till oss när han vaknar. Om man nu kan smyga när man är 3 år och 10 månader...
Om han kommer in till oss så kanske han somnar om tänker vi... Eller åtminstone inte väcker Sebastian.

Och dessutom hade jag extremt svårt att somna igår när jag väl kom i säng. Jag somnade på soffan och gick inte upp i sängen förren efter 01. INTE bra. Jag låg och tänkte på allt mellan himmel och jord och det kändes faktiskt som om jag precis somnat när jag hörde barnens röster.

Nu står en jobbarhelg för dörren och jag antar att jag varken hinner eller orkar blogga i helgen : ((

Så vi  hörs väl på måndag då...

Hoppas ni får en supertrevlig helg!!!!

Ps. Glömde nästan skriva att Simon "bara" hade sin show och ingen nämnvärd feber. Han har dock varit hemma med mig idag då han levde rövare och dessutom hade ganska ont i armen i morse.Men i morgon ska han gå till dagis. De ringde från hans dagis på eftermiddagen idag och undrade om han kunde komma lite tidigare imorgon för de tänkte åka till 4-H gården på en spontanutflykt. Så jag lämnar honom straxt efter halv nio i morgon istället för 10.30 . Behöver jag säga att vi stormtrivs med det dagiset : )
Direkt efter jag lämnat Simon åker vi och ger Sebastian sin vaccinationsspruta. Han är lite smånervös för den faktiskt. Men jag tror han tänker: kan lillebrorsan, kan jag... Så helgen blir nog ganska lugn för killarna tror jag...
Så nu är jag nog klar, tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0