Regn regn regn...

Ja, varje dag denna veckan har börjat med regn för att sedan övergå till att bli ganska fin på eftermiddagen. Så det finns väl hopp för denna dagen också antar jag : )

I går kväll var jag ju på sminkparty... Fast det var ju väldigt seriöst måste jag ju erkänna. Inte alls som en sådant där vanligt party, typ Tupperware. Nej, det var riktigt intressant. Och jag handlade lite grejer... Hmm, vill inte säga vad jag betalade för mina tre tuber som bestod av: rengöring+ansiktsvatten och något mera isamma tub, det var tre i en så att säga. Sedan var det en tub fuktighetskräm och sist o även minst en tub foundation. Men det var en tresiffrig summa och NÄSTAN fyrasiffrigt!!! Ni kan ju tänka er...Shit alltså. Men vi fick testa o huden blev babylen det vill jag lova. Har även använt det nu idag o det känns underbart i ansiktet. Eller också inbillar jag mig att det är superduper bra för att det var såå hysteriskt dyrt... : )

Häromdagen ringde de från Kronocamping i Lidköping där vi bokat plats till nästa långhelg, Kristihimmel. De undrade om vi fortfarande var intresserade av platsen vi bokat eftersom de inte fått in någon betalning... Ehhh, vi har inte fått någon faktura??! Det är andra gången på kort tid som vi får påminnelse på räkningar vi inte fått!? Den andra var en elräkning på nätta 2500 kr!!! Om nu någon tar våra räkningar så kan de väl BETALA dom också??? Men det var väldigt snällt att de ringde och frågade för vi vill såklart ha platsen som jag valt med omsorg utifrån en platskarta på nätet... Nära en lekplats.
Eftersom det inte dök upp någon faktura från dom så trodde jag att man betalde när man kom dit. Men nu är det iallafall betalt o klart.

Oj oj vad tiden går... Jag ska åka o handla lite nu. Tiden är dyrbar en ensam dag som denna!

Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sådana där paryn har en tendens att bli dyra ja... Var det Mary K-party du var på? Jag var på ett sådant för massa år sedan. Det var dyrt... Men ibland måste man unna sig lite flärd o glamour!

Jag lovar att säga till om vi får era räkningar, för betala dem tänker jag inte göra ;)

2009-05-07 @ 10:50:51
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Yes, det var ett Mary Kay party...Jag hade kunnat köpa för hur många tusenlappar som helst kan jag ju erkänna. Och ändå är jag ingen "sminktjej"... Hmm, de kan sin sak de där försäljarna! Men eftersom saker till mig själv ligger långt ner på prioriteringarna så kände jag att jag var värd lite vardagslyx!!!

Det där med räkningarna är ett mysterium... Jag antar att ingen annan än jag kommer att få betala dom tyvärr ; )Det hade ju varit grymt att de hade kommit till någon annan som dessutom betalde dom! Ha ha ha : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0