Poppelfrö...

Äntligen har jag fått reda på vad det är för små dungrejer som flyger omkring i luften. Ibland ser det nästan ut som att det snöar. Men det värsta av allt är att det tar sig in i alla öppningar... : ) Både i näsan och in i huset. Det bildas högar av dessa dungrejer så det ser ut som dammråttor.
OCH  det är alltså Poppelfrön. Den har blommat (?) extra mycket i år...

Nog om detta.
Annars har det varit en vanlig dag. Jobbat o sen hämtat barnen.
Jag har bytt pass i morgon så jag jobbar dagen istället för kvällen. Det känns bra med tanke på att vi tänkte packa det sista i morgon inför husvagnstrippen.
Barnen packade lite leksaker nu ikväll. Och det där är lite roligt... Då packar dom sånt som de nästan aldrig leker med annars!?
Men det spelar ju ingen roll egentligen, men det känns så lustigt att de vill leka med det när vi ska till husvagnen...
Jag smyger ner lite såna saker som jag vet att de leker med också så man inte står där 13 mil hemifrån o de tycker att man kan åka hem o hämta någon leksak de egentligen ville haft med sig.

Sitter o slötittar på Färjan 2 och det är ju lite pinsamt faktiskt.Jag menar hur folk beter sig. Vi har åkt en sån där kryssning en gång i tiden och det var lika crazy då... Vi åkte med ett par kompisar och hade skitkul verkligen ,men det känns som om att det är bonnläppar o pensionärer som är på såna kryssningar nuförtiden. ( Kanske då också, ha ha ha!!)
Vi var säkert lika vilda och pinsamma som de som åker nu!

Oj oj... Nu börjar CSI helt plötsligt!? Klockan blev 21 helt plötsligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0