Omväxlande väder...

Idag har vi regn, sol, mulet, regn sol osv...

I natt vaknade jag av att det DÅNADE regn mot taket på husvagnen. Ganska mysigt ett tag men sen övergår det till att vara riktigt störande! Fick lägga en kudde över huvudet för att kunna somna om.
Efter frukosten idag åkte vi in till Lidköpings centrum och det gjorde alla andra i och omkring Lidköping också!!! Herreguuuud, vad bilar! Överallt! Men vi uträttade våra ärenden iallafall. Vi åkte en tripp till Husvagns Svensson, ett mecka för alla som har husvagn eller husbil! Där finns ALLT man kan tänka sig vad gäller tillbehör mm.
Och systembolaget hittade vi också tillslut... : )

Nu sitter vi (jag) bara och slappar. Simon somnade i bilen hem och Sebastian spelar tv-spel. Patrik ska greja nåt, vet inte vad men han springer omkring o fixar. Vi köpte en vattenslang så vi får lättare att fylla på vatten till husvagnen. Fast på denna platsen skulle vi egentligen inte behöva det för det är ca 2 meter till vattenpåfyllnad. Men på många andra ställen vi varit/kommer att stå på : ) så skulle det nog vara gött att ha det!

Igår frågade jag dom i receptionen om campingen var fullbokad och det var den...! Det är även fullt på planen härintill där man står utan el!!! Lite jobbigt att stå utan el!? Kan man ju nästan lika gärna naturcampa... Nej, kanske inte för de har ju iallafall tillgång till toa o dusch nu.

Jag tror jag ska väcka lillegrabben så han får lite lunch. Bättre sent än aldrig!?
Och han ska inte sova så länge för de får gärna komma isäng INNAN 22 ikväll. De har lagt sig 22 två kvällar i rad. : (
Men de sover ju längre på morgonen nu iallafall. Vi gick inte upp förren efter 8 i morse. Skönt!

Nu vill Sebastian spela på min dator (igen). Idag är det riktigt inneväder faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0