Lite gladare inlägg...

Så nu är det dags att skriva lite igen...
Och nu är jag inte lika deppig längre, även om saknaden alltid finns där så tränger den igenom mer ibland.

Jag har jobbat helgen o det gick väldigt fort. Skönt att det inte var 25 grader varmt o strålande sol för då känns det alltid extra surt att stänga in sig en hel helg som du säkert förstår!
Men vad jag kan förstå så ska vädret bli lite bättre i slutet av veckan och då är jag LEDIG!!! I ochförsig bara lördag o söndag, men ändå!

Ohh, nej... Nu somnade Simon här på soffan o jag ska hämta Sebastian om 30 min. Vad gör jag nu???
Kanske kan lägga honom i vagnen o gå upp o hämta?

Jaha. Jag får tänka om lite här...

Får skriva mera sen.
Ska höra om min svägerska kan komma o sitta medans jag hämtar.

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0