Hej och hå vad tiden går...

Oj, vilket långt blogguppehåll det blev! Det var ju inte riktigt meningen...
Men fykatten vad dagarna har rusat iväg. Jag har ju gått på utbildning tis, ons och idag tors mellan 9-16. Och innan man då hämtat barnen och kommit hem har klockan hunnit bli 17. Shit, jag är ju van att vara hemma klockan 16 efter att ha hämtat barn. Den timmen där på eftermiddagen gör väldigt mycket upptäckte jag.

Utbildningen var bra och lärorik. Nu kan jag lite mera om social dokumentation!

Annars har det inte hänt speciellt mycket denna veckan. Så vad ska jag skriva... ?

I helgen har vi inga planer alls... Skönt! Patrik ska nog greja lite med det nya planket mellan oss och grannen ( om jag får bestämma...)
Nästa helg däremot så har vi desstå mera planer...  Vi åker ju till Lidköping på onsdag och stannar till på söndag. Direkt när vi kommit från Lidköping på söndagen ska vi till Patriks brors barn som tar studenten. De bor i Gällinge ca 2 mil söder om Kungsbacka. Sebastian har blivit bjuden på kalas den söndagen också... Men det går inte ihop. Så han får hoppa över det kalaset tyvärr.

Nu ska jag koncentrera mig på Medium.

Det blev inte så långt denna gången men o andra sidan har det inte hänt så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0