Hej igen...

Det får bli ett snabbt inlägg till, jag ska nog snart gå och lägga mig...

Jag packade in Simon i vagnen och gick och hämtade Sebastian så det löste sig ändå. Men jag hade tänkt att han inte skulle sova middag idag, eller rättare sagt försökte jag lägga honom efter lunch men icke sa nicke det gick inte.
På dagis somnar han klockrent efter lunch varje dag o sover 1 timme. Idag somnade han klockan 15 o sov till 16.30!!! VÄL sent. Men sömntuta som han ändå är så somnade han straxt efter 20 ändå. Som jag sagt förut så tror jag att han sover ikapp det han inte sov när han var bebis!!!

I morgon börjar min tredagars utbildning till att bli handledare i dokumentation. Jag ska sitta stilla i tre hela dagar!!!!
Ohh, jag som är van att dagarna i ända... Jag kommer att bli sååå trött och få ont i kroppen, träsmak i ändan osv : )
Men det blir nog jättebra... Det som ändå känns segast just nu är att jag inte slutar förren 16, det tycker jag är skitsent! Jag är van att vara hemma vid 16 o då har jag ändå hämtat barnen innan. ( Om jag inte jobbar kvällen då förståss.)

Måste bara tillsist skriva att Simon lärt sig cykla på en "vanlig" cykel med två hjul! Såklart med stödhjul, men ändå! Han som inte alls varit intresserad av sin trehjuling! Han gick från bobbycar till vanlig cykel direkt!

Nu ska jag kryra till kojs... Förra natten drömde jag om både grannar och arbetskamrater : ) Får se vem jag drömmer om i natt! Ha ha ha...

Kommentarer
Postat av: Anna

hej puss hej ;)

2009-05-13 @ 10:56:24
URL: http://annamyrback.blogg.se/
Postat av: Carina H

Hej, Ebba cyklar oxå på Emils 2hjuling.. med stödhjul. Hon älskar det. :-) Så roligt.

2009-05-13 @ 12:41:54
URL: http://ebbis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0