VAD ÄR DET FRÅGAN OM??????????????????

Jävla satan helvete.

Bara en liten sammanfattninng av vad jag kände när vi insåg att även våran återresa med båten var ändrad!!!
Vi skulle åka båten från Visby kl 17.05, men den var ändrad till 01.10. Det skulle innebära att vi skulle vara i hamn i Oskarshamn ca 04 och sen typ 4 timmars körning på det. INTE ALLS OK!!!! Med andra ord: barnen skulle behöva slitas upp o in i bilen. Sedan slitas upp från bilen o in i båten. Från båten in i bilen och köra... Nej, det var inget alternativ.
Så nu är vi ombokade till Nynäshamn klockan 16.45. Det innebär ca 15-16 extra mil... Men hellre det.

Och sen är det ju det här med alla jävla sjukdomar. Ni får verkligen ursäkta alla svordomar. Men just nu känns det som om vi nästan inte orkar mera. Jag är sjuk så det bara stänker om det. I går låg jag nästan hela dagen. Med feber, halsont och frutansvärd hosta. Ont i hela kroppen. Och Simon är också sjuk nu. Men har går igång på Ipren ett tag.
Den här resan har inte blivit vad vi hade tänkt.
Sebastian var ju sjuk när vi åkte och blev inte frisk förren i lördags. Dvs han hade feber i 7 dagar.
Och jag som nästan aldrig är sjuk har ju som sagt åkt på något i hästväg!!!

Men det har jusåklart  ändå varit mysigt att vara här på Gotland med nära och kära...

Jag återkommer i morgon om hur hemresan blev.

Kommentarer
Postat av: Carina H

Ojoj,,, fy så tråkigt att ni varit /är sjuka.

Såg på facebook oxå att du var sjuk, så jag kikade in här och läste lite. :-)

Krya på Dig! Kram

2009-03-31 @ 11:51:38
URL: http://ebbis.babyblogg.se
Postat av: A

Ja urk. Det finns INGET VÄRRE än att vara sjuk och behöva resa eller inte vara hemma. HU.

2009-04-07 @ 12:28:30
URL: http://annamyrback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0