O


Vi kom aldrig ut på förmiddagen som jag hade tänkt. Det GÅR inte att komma ut på förmiddagen har jag upptäckt!!!
Jag hade verkligen planerat för att vi skulle gå ut innan lunch, men svich så är klockan 11-11.30 så är det plötsligt lunchdax. Och när man väl är ledig så vill man ju inte stressa för att man MÅSTE ut. Det är ju så superskönt att bara slappa efter frukost...
Men tillslut, efter lunch kom vi ut. Grannen frågade om vi skulle ta en promenad och det passade otroligt bra för då kunde ju Simon sova middag i vagnen! Så gick en ganska lång promenad i det fina vårvädret.
Efter vi hämtat Sebastian var vi ute ända till efter 17. Det var superskönt i solen men dessto kallare i skuggan. Brrr!
Det var visning på ett hus mittemot oss som är till salu och nyfiken som man är så ville man ju vara ute o kolla på eventuella spekulanter!

Nu sover barnen sedan en timme och jag sitter o slötittar på tv. Patrik är ju på hockey ikväll.
Nu börjar Lie to me på 4:an och jag tänkte kolla på det. Tycker att det är rätt bra.

Så... Ha det  så bra o trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här hemma är det bara snö :(

2009-03-11 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0