Bläää....

Ja ni, vad ska jag skriva... Jag hade lika jävla ( ursäkta språket) ont i går kväll igen. Men nu var jag lite beredd på det o kände mig inte lika "rädd". Jag kanske borde gå till doktorn men jag avvaktar lite och försöker kurera mig själv. Ska till apoteket sen o storhandla... En arbetskamrat till mig som också har magkatarrsbesvär sa att en sån här attack kan sitta i flera dagar.
Grejen är att på dagen mår jag ju rätt ok, men SEN kommer det efter middagsmaten ca.
Jag är iallafall hemma från jobbet idag, skulle ha jobbat kvällen... Barnen är i väg till skola o dagis.
Så nu ska jag sluta babbla om min mage! Eller jag måste bara skriva en sak till... Det är att jag nu dragit ner på kaffet. Annars kan jag bälga i mig ca 4 koppar på morgonen, idag dack jag bara en. Sorgligt. Jag tycker morgonkaffet är en av dagens höjpunkter. Så.

Idag ska jag hitta lite presenter till Sebastian. Han önskar sig ett Indiana Jones kit. Men hatt, piska, väska o pistol... O vi trodde att det fanns på typ Toys R us, men så lätt ska det inte vara! Patrik var där en sväng igår men det fanns inget!!!
Sebastian säger att hans kompisar säger att det finns ett sånt kit. Men var undrar men ju genast... Jag får väl köra runt halva stan idag o kolla. MEN jag ska ändå kolla på Toys R us igen... (Ibland är män inte så bra på att hitta saker.)
Det där skrev jag inte.

Sebastians kommande kalas blir uppdelat i 4 olika kalas!!! Det börjar på torsdag kväll, då kommer farmor o farfar. Kusiner o faster. På lördag kommer hans "tjej", med föräldrar och på söndag min bror med familj! Sen den 21 så ska han ha barnkalas på öppna förskolan tillsammans med en klasskamrat som fyller den 15 mars. Ha ha.... Så är det i dessa tider, alla har fullt upp!

Nu ska jag gå o duscha så jag står på låset till affärerna när dom öppnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0