Söndag morgon

Idag har jag haft sovmorgon! Jag gick upp 8.10 och jag känner mig riktigt utvilad... Barnen vaknade straxt före 06, men Patrik var lite smart och gick ner o satte på en film till dom. Han gick upp o la sig en en stund till o gick ner vid 7.15 ca.

I går hade jag ju planerat sova när Simon sov, men vi åkte i väg en sväng efter lunch o då sov han ju såklart i bilen. Så det blev inget med MIN middagssömn. Annars tycker jag att Simon är rätt pigg. Har inte tempat honom idag, ska göra det sen och då får vi se huruvida någon av oss måste vara hemma med honom i morgon. Han har hosta och den är hemsk men han hostar inte lika ofta som förut iallafall.

Idag kommer Patriks föräldrar hem från Asien. De har varit borta sen den 15 november!!!

Nu är Sebastian o Patrik på handbollsträning, o jag o Simon tittar på :

Nu tjatar Simon om att få gå upp och bada, något har gör varje dag och om han får bestämma helst 2-3 gånger per dag!!!
Så jag passar nog på att tempa honom innan badet.
Skriver mera lite senare.

Ha en härlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0