Söndag kväll...

Och jag är inte riktigt på humör för att blogga..
Är lite sur på Patrik som snott sladden jag behöver för att tanka över bilder från Sebastians kalas. Och han kan ABSOLUT inte avvara den nu. Skitsnack säger jag men jag är inte stark nog att brotta ner honom : ))

Så bilder från kalaset får ni vänta på... ( Inte mitt fel)

Nåväl...
Lördag: Vi åkte till lokalen vi hyrt runt 12. Kollade läget o planerade lite. Åkte sedan och åt lunch och gick lite i affärer. Kom hem med en portabel dvd, alltså en sån man ( barnen) har när man åker bil långt, typ till Gotland...
Så nu har vi två, eftersom vi har två barn. Värt varenda krona enligt min mening.

Sedan tillbaka till lokalen runt 15. Vi dukade och blåste ballonger för glatta livet. Vid 16 tiden kom den andra familjen som vi hade kalaset med och de riggade med musik och ljus! Så det var disco på riktigt må ni tro.
Det var några barn blev sjuka i feber under lördagen så det var nog runt 5 från klassen som inte kom. Men de var 15 barn ändå och det var FULLT tillräckligt...!
Alltså det gick väldigt bra med det är ju hysteriskt intensivt. Instinkten är ju att bara gå därifrån, men man lägger ju sina instinkter åtsidan o stannar snällt kvar = )) he he he
Sebastian var ju uppe med tuppen på lördag morgon, minst sagt. Och jag måste passa på att rätta mig själv. Jag skrev att han vaknade 5.40 men det var inte så dags...
Det var 5.20!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så på lördagkväll ca klockan 18.30 tog han slut. Dvs han blev sur, TRÖTT och arg på allt o alla. Tillslut lade han sig på en soffa och vilade sig.
( Vi hade försökt att få honom att vila hela dagen, men när han legat 3 min så gav han upp. " Jag somnar ju ALDRIG")

Imorse vaknade han med 38.6 i temp, förmodligen hade han det redan i går kväll stackarn... ( Som ju många i klassen redan insjuknat i.)

Så idag har vi bara tagit det lugnt. Eller jag o Simon åkte iväg och uträttade lite ärenden vid lunch och vi hann med många affärer. Grejen var att Simon somnade ganska snart efter vi åkt och han är väldigt lätt att handskas med när han sover. Man kan lassa honom ur och i bilen hur man vill i princip! Så han sov i vagnen/bilen under hela vår shoppingtripp... Det blev 2,5 timmar. Men han somnade vid 20 tiden ikväll ändå.

Vi passade på att vara ute en liten stund på eftermiddagen trots Sebastians feber (ipren  är bra : ) Solen värmde gott på baksidan. Funderade ett tag på att ta en fika på ute på altanen  men så fort solen gick i moln så var det ruggigt igen.

Ohh, vad jag känner mig splittrad. Och jag vill dessutom se Beck filmen som går på 4:an nu. Jag känner inte igen den o tror faktiskt inte jag/vi sett den. Så jag avslutar nu...

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: A

Hej! checkat in läget, och vet att det var Beck för Alex är i Sverige nu och skulle se den, och vi kom fram till att vi kommer njuta nästa vår av att vara hemma i Sveriget och titta på Beck på söndagskvällarna (och titta ut på snöslasket.)Tror kanske inte det, redan hösten lär vara för kort. Man glömmer nog fort att man längtat hem när mörkret lägger sig... Och på tal om det: Rafaels kompis fick barn igår, och hon säger som alla andra att det gjorde så ont så hon inte förstår hur folk kan skaffa en till!

2009-03-22 @ 21:40:45
URL: http://annamyrback.blogg.se/
Postat av: A

Alltså min vän Alexandra härifrån är en vecka hemma och chillar. Och hon ska ta med Geisha, Kakaopulver och daim till mig! Jag gillar knappt daim annars, det fastnar i tänderna! Ha ha. puss

2009-03-22 @ 21:43:09
URL: http://annamyrback.blogg.se/
Postat av: Linda

Anna!

Smärtan är ju så obeskrivligt jävlig så man tror man ska dö, men den går ju över och det är värt all den smärtan....

Va kul med en liten bebis till i bekantskapskretsen!

Är du inte sugen på saltlakris?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0