Snöslask...

Ohh, varför kan det inte bli lite mera vårlikt väder? Just nu så singlar det ner stora snöflingor men när det landar på marken så försvinner det... Allt blir bara vått o grått.

I går var ju en riktig slappardag. Vi tog det extremt lugnt o var knappt utanför dörren. Runt 14 kom Micke, Lotta o Alicia. Så vi fikade lite o fixade mat sen på kvällen. Jag o Lotta satt och pratade i köket hela kvällen och Patrik o Micke o barnen satt och såg Andra chansen. ( Melodifestival). Mycket trevligt! Vi började prata om var vi ska fira midsommar. Vi har firat midsommar tillsammans väldigt väldigt länge. De har också husvagn så vill vi hitta en mysig camping att stå på över midsommar. Vi längtar kan man ju säga...
Barnen kom i säng runt 22 men var uppe lika tidigt som vanligt... Suck.

I dag kommer min bror med familj hit. Vi ska äta lunch tillsammans sen. Mysigt! Simon och Elton är jämngamla och brukar ha väldigt kul tillsammans!

I kväll ska jag på konserthuset och lyssna på Jill Johnson. Det höll jag på att glömma berätta!


Sen till sist... Skulle jag vilja be om en sak.
Det skulle vara superkul att få en kommentar då o då... Ett litet "kvitto" på att någon läser min blogg.
Självklart kan jag ju inte tvinga någon o det är ju helt frivilligt men det skulle iallafall vara jättetrevligt!

Hoppas ni får en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Irene Myrbäck

Hej! Ville bara tala om att jag läser din blogg VARJE dag. Kollar till och med flera gånger per dag ibland, ifall det hänt något nytt. Fortsätt så här - jättebra!

Kramar Irene

2009-03-08 @ 10:52:45
Postat av: Julia

Linda, jag läser oxå din blogg varje dag!!

2009-03-08 @ 14:36:28
URL: http://juliaandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha ha!! Va bra!!! Då vet jag. Puss på er för att ni gör det, och för att ni gav er tillkänna!

Postat av: Frida

Jag läser också din blogg varje dag:)! Pussar och kramar Frida

2009-03-08 @ 15:36:58
Postat av: Jenny

Här är en till som följer din blogg slaviskt. Oftast varje dag, men nu har vi varit sjuka så datorn har inte varit igång på några dagar... Är hemma med Noel imorrn oxå. Är du ledig så kanske ni vill ses ute en stund?

2009-03-08 @ 20:11:09
Postat av: Linda

Ha ha!!! Så ska det se ut! Det är såå himla kul att få kommentarer så ni aaanar inte!!!

Till Jenny:

Jag jobbar i morgon, har med Seb till jobbet i morgon. Vi kommer hem vid 13.30 ca. han är förkyld...

Postat av: sys-i

Jag läser din blogg så ofta jag kan! DVS rätt ofta, nästan varje dag! Längtar jätte mycket tills ni kommer till Gotland. Många kramar, och fortsätt skriva. =) Puss Ida.

2009-03-09 @ 14:46:12
Postat av: Carina H

Hej hopp,jag läser också, ibland varje dag, ibland med mer mellanrum :-)

Men det är trevligt och läsa om ditt/erat liv.



Nä, nu ska jag ta och väcka Ebba.. hon har ju varit sjuk,men börjar bli bra. Vi ska hämta Emil på dagis om en liten stund. Hoppas Ebba kan gå till dagis imorgon. Kram!

2009-03-10 @ 13:31:40
URL: http://ebbis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0