Snabbt inlägg...

Hej och hå vilken upptagen kvinna jag är... ( Not).

Men faktiskt så ska jag i väg på bio i kväll, blir bjuden av en arbetskamrat. Det är förhandsvisning på någon kommande Clintanregisserad  film och hon har 4 biljetter! Och jag var ju i väg i söndagskväll så lite mera "upptagen" än vanligt är jag ju... Jag som nästan aldrig är iväg på något så kommer allt på en gång! KUL!!! Filmen börjar kl 18 så vi åker redan runt 17 för det är onummrerade platser. Antar att det är fri placering då!?? Kanske är bra att vara i tid då så man slipper sitta längst fram...
I morgon ska Patrik iväg på något, var det hockey kanske..? Kommer inte i håg vad han sa. På torsdag får vi kanske se till att hålla oss hemma båda två, för sedan jobbar jag hela helgen, dvs är borta fre kväll ,lör HELA dagen o sönd HELA dagen. 

Annars har jag jobbat i dag 7-14, lagom tid tycker jag. Hinner jag hem o greja lite innan eftermiddagsruchen börjar.

Nu måste jag sätta frimärken på alla Sebastians kalasinbjudningar o sen få på dem på brevlådan idag!

Kanske skriver mera sen när jag kommer hem. Om det inte blir för sent, Clintan brukar göra lååånga filmer...?!

Ha en bra efetrmiddag/kväll!


Kommentarer
Postat av: ida

låter mysigt med bio Linda. Hoppas den är bra!! Åker till Kalmar i morgon, så skriv mycket så jag har nått att läsa om dagarna, Jeanette går ju i skolan om dagarna. Puss och kram :D

2009-03-10 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0