Slö slapp och...

...trött!

Idag klädde jag och Simon på oss klockan 14.45. Alltså vi gick i pyjamas tills dess! Jag kom på att Sebastian skulle hämtas klockan 15.30 så det var bara att sätta fart.
 När vi kom hem gick Sebastian till en kompis och jag och Simon gick in till en granne och lekte lite. Eller Simon och hennes pojke lekte o vi tog en fika...

Simon har längtat efter glassbilen i veckor så idag var den stora dagen då den skulle komma! Vi trodde ett tag att vi hade missat den men precis när vi satt och åt kom den och han blev alldeles vild av glädje! Så nu är det påfyllt igen. Mina barn ( allrahelst Simon) är riktiga glasstroll!

Jaa, det var den lediga dagen...Börjar 6.45 i morgonbitti igen. Att bara vara ledig en dag efter helg är faktiskt nästintill omänskligt. Vi gör över 30 timmar på tre dagar när vi jobbar helg. Så det känns inte som man riktigt landat hemma förren man ska dit igen. Men jag ska inte klaga, jag har valt det själv. Och jag är ju som sagt ledig lite mera nästa vecka!!!

Det här inlägget har tagit ca en timme att skriva... Jag är inte närvarande känns det som, så jag tror jag avslutar här. Nu vid 21 börjar säkert något bra på tv:n.


Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0