Så gick det....

med den våren! Herregud säger jag bara. Nu är det snö o vinter igen! Jag som skrev i morse om hur skönt det var att det började bli vår!



Så här vårlikt är det nu...

Jag har som sagt handlat och städat idag och det är såå skönt att ha det avklarat för denna veckan!

Efter jag hämtat småkillarna från dagis och skola var vi faktiskt ute i snön en bra stund. Simon tröttnade efter ett tag så han o jag gick in. Sebastian fortsatte att vara ute med sin kompis och de följde med grannen och hennes barn till en pulkabacke en stund. Patrik kom hem tidigt (16.30), så han satte igång med middagsmaten.

Jag har varit och hämtat ett Nintendo Wii som vi ska låna av en arbetskamrat till mig. Så nu vet vi vad Sebastian ska göra i helgen!!! Även Patrik förresten...

Nu sitter vi och har lite "fredagskväll" Patrik o jag. Jag kommer ju inte hem jättesent i morgonkväll, men hela fredags känslan är liksom borta när man har jobbat så på kvällen och dessutom vet att man ska upp tidigt nästa dag.



Så här goda grejer mumsar vi på just nu!!!

Jag lägger upp några bilder från i söndagskväll också då jag var på Jill Johnsons konsert:



Den här killen sjöng även han som en gud....



Skitdåliga bilder... Svårt ( eller iallafall kan inte jag )att ta bra kort vid såna här tillställningar...



Eller vad säger ni???


Tillsist måste jag bara bara tillägga att jag igår när det var vår provade jag en ny glass. Nogger Mint hette den och jag trodde verkligen att den skulle vara god. Men det var verkligen ingen hit. Chokladen innuti var STENHÅRD och det var ingen smak alls på glassen. Bara så ni vet. Men smaken är ju som baken...

Jag skriver mera i morgon.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Irene

Vad mysigt ni har det ikväll då, det är ni värda. Ja du, den där våren... hmmm, ja vad ska vi säga om den...

Krama Sebastian och Simon (och även Patrik förstås)och skynda på nu så ni snart kommer ner :)

Kramar

2009-03-12 @ 22:09:50
Postat av: Carina H

Ah, håller med om våren! Man blir så less... jag vill ha värme o sol.



Oj så ni myser. :-)

2009-03-13 @ 20:06:24
URL: http://ebbis.babyblogg.se
Postat av: Linda

Ja, men redan idag är känslan av vår starkare än vinter känslan! Tjoho!!! Det finns hopp....

Postat av: Carina H

Hörde att det skulle bli sol imorgon, men det tror jag på när jag ser det ... :-)

2009-03-14 @ 13:48:15
URL: http://ebbis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0