Nu hände det igen!!!!

Hade suttit o knåpat ihop ett långt inlägg med min trötta hjärna och så plopp försvann det!!! Så här känns det då!!!

Iallafall så skrev jag om en skållad fot jag fick på onsdagskvällen. Hade ont som f-n och trodde jag skulle behöva vara hemma från jobbet på torsdagen också. Fick stekfett över foten. Klantskalle Linda. Kunde dock gå på foten utan problem på torsdagen. Hade/har en stor blåsa på foten o lilltån.

O sen skrev jag att Patrik o jag lunchade på stan med en sovande Simon i vagnen, vilket var lugnt o skönt om man ska vara helt ärlig... Beundrar förresten den lille sonen som trots att han sov i typ två timmar idag var helt slut kl 20 ikväll o bad om att få lägga sig!

Nu lägger jag upp lite bilder på endel av Sebastians presenter:

 .
Mycket Indiana Jones grejer!! Men han fick lite annat också, klockradio, plånbok, 2 filmer och lite annat smått o gott... orkar inte skriva mera...


Favoritmaten!!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0