Min mage...

Ohh, shit alltså. Är det nån som inte mår bra så är det ju jag. Simon är det inget större fel på!
Börjar få lika ont som igår...
Fattar inte hur jag ska kunna få på mig några representativa byxor!? Magen är som en ballong och jag hasar omkring med mjukisbyxor... Är det verkligen magkatarr undrar jag!??  Magsår kanske?? Man kan väl inte få sån här svår magkatarr bara sådär? Från noll till hundra liksom.

Ska iallafall försöka mig på en promenad  med grannen senare, det kan väl inte skada. Skönt att lufta sig lite...
Men mår jag så här i morgon så kan jag inte jobba. Vet inte när JAG var sjuk sist, det är ju bara vab man är hemma för nuför tiden.

Stackars Simon som är hemma med tråkiga mig... Vi har gått från tv tittande i sängen o sen ner o glo på film här nere.
Men det får bli så. Jag försökte sitta i hans rum och leka, men alltså det är inte min grej även om jag inte skulle haft magont.  Är jag hemsk när jag säger så...?! Men jag är inte, har aldrig varit ,och inte kommer nog aldrig att bli någon "lekmamma".

Jag måste försöka gå förbi apoteket sen och köpa mera magkatarrsmedikament. (Kommer inte på vad den heter.)

Frågade Simon förut om vad han ville hitta på: bara vara hemma eller åka iväg någonstans. Då sa han att han ville åka till LIDKÖPING!!??? Mysko... Vi var i och för sig där i somras, men ändå? Att han kommer ihåg det!!
Men vi hoppar det tror jag, kanske i sommar då eftersom de har en finfin camping!!!

Ha en bra dag....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Då är vi två... Jag tycker inte heller det är någon hit att leka... Men ibland anstränger jag mig. :)

Hoppas magen är bättre nu.

2009-03-02 @ 22:14:36
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack, men magen var lika jävlig igår kväll igen. På dagen gick det rätt bra, men som sagt på kvällen var det nästan olidligt. Skulle ha jobbat i kväll men är faktiska hemma idag. Men barnen är iväg idag så jag ska försöka sova en stund bl.a.

Måste bara åka iväg o köpa lite flera presenter till Seb...

Ha en bra dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0