Mår mycket bättre nu...

Hej o hå... Nu känns det mycket bättre i magen. I går kväll kände jag inget av de föregående kvällarnas smärta. Men i dag har det varit lite svid om ni förstår vad jag menar. Men i morgon tänkte jag jobba faktiskt. O det blir min enda arbetsdag denna veckan för sen är jag ledig fre, lör o sönd!

I dag lämnade jag Simon på dagis 7.40 o åkte sedan o handlade mat i Kungälv. Hur skönt som helst i handla så dags på dagen! Det var nästan mer personal än kunder!
Det var några alkisar där i entren ockå, shit vad de luktade starkt!!! Blev spyfärdig... varför är de just där o så tidigt? Har aldrig sett att de hållit till där förut, men jag har o andra sidan aldrig handlat så tidigt förut. De kanske köper sin frukost öl där vad vet jag... Hu hemskt att det blir så...

Nu ska jag passa på att städa av lite när jag mår bättre o är själv. Sedan är det simskola i eftermiddag så vi är inte hemma förren runt 17 o då är det skönt om det är iordning plockat osv...

Ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0