Måndag o VAB

Det blev så att jag är hemma med Simon idag... Hans hosta är mycket bättre o han har nog ingen temp, men han mage är lite "ostabil". Men det hänger med all säkerhet också ihop med förkylningen.
Får se hur han är idag, ska höra av mig på eftermiddagen om vi kommer imorgon eller inte.Både till jobb o dagis.

Jag skrev aldrig mera igår... Tanken var att jag skulle summera dagen på kvällen, men jag fick SVÅRA magsmärtor. Smärtan sitter/satt ovanför naveln o ett tag var jag nästan på väg att ringa sjukvårdsupplysningen! Men jag TROR att det är magkatarr. Så jag vågar knappt äta något nu. Igår kväll åt vi korvstroganoff, ris o broccoli. Var det broccolin som satte igång det hela tro? Grejen är att jag fick ont ca 1 timme efter vi ätit. Men vad vet jag, det kanske tar sån tid...?
Men iallafall så låg jag hela kvällen, från 18.30 o frammåt. Tog magmedicin och lade mig på soffan o somnade precis när Beckfilmen börjat, dvs straxt efter 21. Känner fortfarande LITE av det faktiskt. Vet inte vad jag ska hitta på o äta till frukost.

På dagen i går tog vi det ganska lugnt. Efter handbollsträningen kom vi iväg en sväng och köpte lite presenter till Sebastian. Han var med oss men ibland är det bra med flummiga barn... Han frågade inte  vad vi köpte! Är inte säker på att han såg att vi köpte något alls.Sötnosen!

Jag ska iväg i veckan till leksaksaffären också, men då får jag nog åka själv. Där blir det nog svårt att smyga!

Nu ska jag försöka få i mig någon vettig frukost för magen!?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0