Kunde inte hålla mig...

Så jag skriver lite här på jobbet nu när jag har rast...

Fast kom just på att jag inte vet vad jag ska skriva om för det har ju inte hänt ett smack eftersom jag varit här på jobbet sen i fredagskväll typ...

Jag tyckte inte att rätt låt vann melodifestivalen iallafall...?!!! Tyckte ni? jag har faktiskt inte varit så insatt det sista, men det fanns ju dom som var betydligt bättre än det där galandet...

Jaa, solen skiner och det ser ju riktigt härligt ut ute, men ack nej jag orkar INTE gå ut på min rast... Jag ska lägga mig o läsa lite, sen ev hinna med och sova en stund så jag kanske orkar umgås med min man lite när jag kommer hem.  Prata i kapp lite över ett glas vin. Det skulle jag vilja, men vi får se hur det blir med det.
Jag brukar duscha o sen lägga mig på soffan och somna inom 15 min... Kul!! Eller inte...

Tydligen är jag bara ledig en dag efter denna helgen. Jag brukar lägga mig ledig två dagar efter helg. ( Vi gör ju våra egna scheman). Men denna gången är jag bara ledig måndag. Det är nog för att jag är långledig veckan efter då vi passar på att åka till Gotland!!!

Nu ska jag lägga mig en stund!

Bye

Kommentarer
Postat av: Carina H

Nja, jag vet inte.. vad jag ska tycka om låter som gick vidare. Men inte var det den bästa enligt mig. Jag hejade på HEAT, Alcazar och kanske lite sarah dawn finer... jaja får väl se hur det går.

kramis

2009-03-15 @ 18:11:20
URL: http://ebbis.babyblogg.se
Postat av: J

det är kalas bra att ni kommer till gotland :D

2009-03-15 @ 18:50:16
URL: http://juliaandersson.blogg.se/
Postat av: ida

Längtar tills ni kommer hiit till gotland. <3 kram

2009-03-16 @ 10:51:46
Postat av: A

Hörrni. Om ordet får en annan betydelse av att skrivas i sär, så ska det stå ihop. Några exempel:



Kalas kul Är som: kalas! kul att du kommer

jätte rolig (enorm männsika) vs jätterolig

Fler exempel från skrivihop.nu



KYCKLING LEVER - måste slås ihjäl först bara.

BAD SHORTS - shorts som bad...

HUGG ORM - Effektivare än att slå den?

SKUM TOMTE - tar klapparna själv.

RÖK FRITT - bolma på bara!

SLÄNG GUNGAN - den är nog trasig.



Skiljetäcken kan underlätta för läsaren så att säga. Inlägg med kärlek, till mina tre systrar. PYSS!

2009-03-16 @ 22:20:14
URL: http://annamyrback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0