Jobbångest...

När jag ska jobba helgen så är fredag morgon/förmiddag laddad med ganska stor jobbångest. Det är såå jobbigt att ha det hela framför sig liksom... Lördag morgon är också jobbig men ändå något mindre o sen söndag, då går det av bara farten...

Kom på att Sebastian är bjuden på kalas till i morgon. Måste åka och fixa en present när jag lämnat Simon. Vad köper man till en tjej som fyller 7 ???
Vi har inte ringt och bekäftat att han kommer. Det stod inget om det på inbjudan, inte heller något tel. nr. Måste vara svårt att planera när man inte har en aning om hur många de blir...? Jaja, inte mina bekymmer...

Ska man ändå ringa fast det inte står något om det??? 


Såg att den här filmen har premiär idag!



Jag tror att Sebastian fullkomligen skulle ÄLSKA den!!! Den är från 7 år också, helt perfekt!!!
Men det får nog bli till nästa helg då eftersom jag jobbar. Eller man kanske kunde fråga farmor o farfar om Simon kan vara hos dom söndag eftermiddag...?!
Sebastian fick ett presentkort på bio när han fyllde år som ju kan komma väl till användning nu!!!

Nu ska jag gå upp och duscha och jag antar att Simon hänger med in i duschen eller eventuellt tjatar sig till att få bada...

Ha en riktigt trevlig helg och tänk på stackars mig som jobbar o sliter...


Neej gör inte det, skojar bara!!!!!


Kommentarer
Postat av: A

hej käresta. Du är så duktig o skriver, det känns bra när vi inte hinner prata så ofta nu. Ska gå in o lägga in ett inlägg jag med;) Är inte avis på dina hemska jobbpass- jag minns dem både med kropp och själ... Nu ska jag skriva lite i min med... Vi kanske inte hinner höras innan ni drar- så ha det underbart på Gotland, hälsa mamma från mig.

2009-03-14 @ 12:31:47
URL: http://annamyrback.blogg.se/
Postat av: Irene

Hej Linda! Klart man tänker på dig, det gör jag varje dag, inte bara när du har jobbarhelg.



Det är så roligt att läsa bloggarna, ser att du brukar kommentera Idas blogg också. Kul att följa med er så gott som varje dag.



Ha det bäst. Kram

2009-03-14 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0