Inget pencellin :(

Fast det är väl egentligen bra. Men jag vill att han ska bli frisk NU!!           
Men det var "bara" en vanlig elak förkylning. Så vi fortsätter med nässpray och Ipren, dock ingen hostmedicin ; ))

Nu ska jag äta lite lunch innan det är dags för det sista plocket innan avfärd.
Tydligen har Gotlandsbåten problem med bogvisiret... Låter bekant det där problemet??!! Får se om våran avgång går som den ska...Inte kul att bli fast i Oskarshamn. Men hellre det än att ligga på Östersjöns botten : ))) Nej hu, jag skojar bara. Men det kanske inte var så kul. Sorry.

Må så gott kära ni. Så hör jag av mig så snabbt jag kan!

Kommentarer
Postat av: ida

<3 Hoppas han blir bättre!! och ni får absolut inte hamna på botten, då simmar jag efter er.. :D Kram

2009-03-25 @ 12:05:34
Postat av: Julia

Vi ses snart :)

2009-03-25 @ 13:18:41
URL: http://juliaandersson.blogg.se/
Postat av: A

oj. otur som vanligt med sjukdomar... Stackare, hoppas han mår bättre snart. Medicinen kanske har blivit gammal?? urk. STACKARS dig också, som du kämpar! Nu får du lite semester och ni får hjälp med barnen hoppas vi! puss

2009-03-26 @ 12:30:31
URL: http://annamyrback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0