Hemma igen...

Nu är jag hemma igen efter konserten med Jill. En mycket trevlig och personlig "upplevelse". Hon sjunger otroligt bra.
Kanske inte en av mina största idoler, men som sagt hon sjunger finfint och verkar vara en trevlig person. Hon stod och tog alla i hand och hälsade oss välkomna när vi kom! Bara det. Jag tog lite kort som jag tror blev sådär men jag orkar inte greja med det nu så jag försöker komma ihåg att lägga in dom i morgon.

Simon somnade vid 15.30 idag och vi lät honom sova en dryg timme och sedan när vi skulle väcka honom så "snedtände" han rejält... Han skrek o grät säkert 30 minuter. Precis när jag skulle göra mig i ordning mig för att gå = ingen bra kombination. Det var skönt att komma iväg lite i kväll så att säga: ))


Nu sover de gott iallafall.

Sebastian är ganska förkyld och kan nog inte gå till skolan i morgon. Han får komma med mig till jobbet helt enkelt. Patrik ska ha konsultbesök i morgon så Sebastian kan inte följa med till Tamro. Så han får alltså komma med till mitt mysiga jobb... Det får bli så. Med lite filmer o Nintendo DS kan kan  vi nog få timmarna att gå. Han är ju inte så dålig att han är sängliggande o utslagen. Tänkte försöka undvika mera VAB o sjukdom denna månaden men vi får väl se hur det blir med det...


Jag är trött både kroppsligt o mentalt. 
Fina låtar och texter som berör  får en att tänka på svåra saker som hänt i livet...

Godnatt kära ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0