Hej på er!

Det känns som om jag har ett gäng trogna läsare på min blogg och det sååå himla KUL!!!

Idag har vi ju (som jag skrev igår) haft en heldag med möten osv... B la. fixade vi till semestern. Jag fick v. 28-31 dvs de veckorna som jag "måste" ta eftersom dagis och skola är stängt då. Jag ville egentligen ha v 32 också men fick ta bort den. Det innebär att jag börjar jobba i början av augusti! Ve o fasa... Då är ju sommaren som bäst!
Men eftersom vi inte vet om/när Patrik får semester så får det bli så i år. Jag har iallafall 4 veckor sammanhängande så jag ska väl inte klaga antar jag...

Vi var ute en stund på eftermiddagen idag också. Idag var det ännu bättre väder, ca 8 grader varmt o ingen blåst. Solen skymdes tyvärr av lite moln på eftermiddagen, men det var helt underbart ändå!!! Simon lekte i sandlådan och även jag faktiskt.
Simon sa att jag var "glym på att göla sandkakol"= grym på att göra sandkakor...Inte dåligt va?

Nu frågade han vad det var för sorts djur på filmen och han syftade på en mammut men han sa :är det en HULIGAN???
Han säger så otroligt roliga saker varje dag så man borde verkligen skriva upp det.
En annan dag frågade han Patrik som jobbat lite med en dator " hur går det med den där datorn egentligen...?

Patrik och Sebastian kom hem från simskolan vid 17 ca och Seb stannade ute med sin kompis ända till klockan 18!

Nu sitter jag och Simon i Sebastians rum och tittar på Ice Age och Patrik o Seb spelar något spel på  Playstation 3 nere.

Nu ska jag plocka fram lite kläder inför morgondagen så vi slipper härja med det i morgonbitti. Igår kväll orkade jag inte ta fram kläder till mig och då blev det hyperstressigt i morse. Fick ställa mig o stryka på morgonen. INTE roligt.
Kanske därför jag var på så dåligt humör idag....?

Nej, det var nog inte därför. Så här ligger det till med det: jag blir  trött när man sitter på möten och det blir ett enda ältande hela tiden. En person som säger samma saker om och om igen. Och jag syftar faktiskt inte på min chef... Jag skriver inte mer än så här och nu. Svårt att förklara men det är mycket tålamodskrävande.

Nu ska jag avsluta för idag. Jobbar 6.45-15 i morgon så jag ska i säng tidigt...

Ha en bra kväll!

Ps. Emelie... KUL att Du hittat hit till min blogg också! Ha det fortsatt bra på resan! Kram


Kommentarer
Postat av: A

Ja, nu har jag fått in rutin också! Bra iaf att veta när du är ledig, så får vi hoppas att Patrik får nån vecka med er också. Pussar o kramar t er alla

2009-03-18 @ 21:32:52
URL: http://annamyrback.blogg.se/
Postat av: Jenny

Glym på att göla sandkakol!!! Han är ju bara fööör söt!!!

2009-03-19 @ 11:40:57
Postat av: ida

kommer ni nått till gotland i sommar också?? om patrik får semester alltså.. Söt simon är med sina fina kommetarer.. puss

2009-03-19 @ 17:48:21
Postat av: Carina H

Hi hi, så gulliga kommentarer!



Härligt att du vet när du har semester... jag försöker få Micke att sätta sig med mig och planera in. De på jobbet vill ju ha in våra önskemål... Suck.. jag vill ju veta oxå.. hm, vi får se , får tjata vidare.

2009-03-20 @ 19:57:59
URL: http://ebbis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0