Gött é dé...

Så sa Simon när Barda börjar nu klockan 19.30. Vi trodde inte att det skulle vara något för det brukar börja klockan 19 annars. Antar att de senarelagt det för ibland kan det vara lite läskigt. Men både Simon och Sebastian tycker att det är jättebra.

Sebastian har varit i skolan idag och det har gått bra trots fingret... Vissa saker har han lite svårt att göra. Knäppa dragkedjan på jackan tex. Han äter med vänster nu och det går bra!

Jag har städat av idag. Men jag ska erkänna att det var lite fuskstädning. Men det kändes dock lite frächare än innan.
Toaletterna fick sig den vanliga storrengöringen. Det är jag väldigt noga med faktiskt. Det är  viktigt tycker jag, att toan inte känns smutsig o sunkig. Men vårat badrum uppe är sunkigt hur mycket man än städar. Det behövs renoveras... Nåväl.

Patrik är på väg hem efter after work och då ska vi äta "vuxenmat". Kött och rotfruktsgratäng med fetaost o ruccolasallad. Mumsfillibaba.

Nu vill Sebastian sitta i mitt knä och vill att jag tar bort datorn. 

I morgon är det kalasdax!!! Skriver mer så fort jag hinner... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0