Goder morgon...

Vill bara flika in en snabb kommentar...

Är inte detta lite småkonstigt:
Vi får väcka Sebastian varje vardagsmorgon när han ska till skolan. Han behöver då gå upp senast 6.45 för att hinna. I morse, en ledig LÖRDAG vaknar han 05.40!!!!!!! Han hade drömt en mardröm o kom in till oss. Men när han väl ligger där så somnar han inte om.Han gör inga större försök att slappna av föröverhuvudtaget... Suck....

Inte så konstigt att jag är helt slut på kvällarna. Och det återstår att se hur Sebastian mår i kväll, efter kalas och tjo o stim ända till klockan 20. Han är väldigt kvällstrött.( Såklart)  Hoppas hoppas hoppas att han sover liiite längre i morgonbitti. Till halv åtta hade ju inte gjort något.

Så nu sitter jag här och har varit vaken snart två timmar! Patrik ligger dock...
 Kan ju bara säga att det inte blev så att vi åt när han kom hem. De han skulle åka med hade INTE bråttom hem om man säger så. Han kom vid 20.30 och hade väl druckit sig mätt om man säger så...
Det blir sällan som man tänkt sig.

Nu har jag satt på 10 koppar kaffe, så är det bara att börja dricka!

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Carina H

Hej, jag sov till 7.10 imorse... :-))

Var tvungen att titta in o retas lite ;-)

Typiskt annars att de vaknar tidigt när man är ledig...

2009-03-21 @ 19:22:04
URL: http://ebbis.babyblogg.se
Postat av: Caroline

Hoppas att kalaset gick bra igår! Och att ni ligger och sover nu!! :)

2009-03-22 @ 06:54:26
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

kalaset gick bra... Tyvärr sover vi inte, eller inte jag o Simon iaf.

Vill bara skriva att det inte var 5.40 utan 5.20 han vaknade...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0