Den var bra!!!

Nu är jag hemkommen från bion och den var riktigt bra! Den var inte bara regisserad av Clintan han spelade även huvudrollen!

 Det var som sagt en förhandsvisning, men när den har premiär tycker jag att du ska gå o se den...

Nu är jag ledig till på fredag när jag går på helgen. Har inga direkta planer. I morgon är Simon ledig med mig och vi ska nog bara ta det lugnt. Sebastian har simskola på eftermiddagen.

Nu ska jag kolla på House och sen sova. Jag är riktigt ,riktigt trött...

Gokväll.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Glöm inte att hålla koll på spekulanterna på grannhuset. Jag kommer avkräva en fullständig rapport när jag kommer hem i eftermiddag ;-)

2009-03-11 @ 08:46:52
Postat av: Linda

Visningen är mellan 17-18 idag. Lagom tid när man sitter och äter middag kanske så man har anledning och sitta i köket o glo ut!!!Ha ha!

Eller man kanske kan vara ute runt 17 iafall det kommer någon trevlig barnfamilj. Då ser dom att det kryllar av barn här, och skulle det komma någon tråkig pensionärsspekulant så kanske det avskräcker... He he. Kram

Postat av: Caroline

Haha, ni e ju underbara! Ja, ut och locka hit barnfamiljerna bara :)

2009-03-11 @ 10:15:41
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ok, vi få ha en pakt. Alla är ute och leker kl 17 idag!!! Vad sägs om att leka på familjen Konradssons framsida?

2009-03-11 @ 13:50:57
Postat av: Linda

Så får det bli!!! Ska försöka vara ute runt 17 idag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0