Äntligen måndag!

Svisch så var det måndag igen... Skönt att jobbarhelgen är över.
Nu väntar en vecka med lite förberedelser inför Sebastians kalas som han ska ha tillsammans med sin bästa vän Arvid.
Vi ska hyra öppna förskolan och ha ett kvällskalas mellan 17.30-20. Lite disco eventuellt. Får se hur vi lägger upp det.

Idag blir en riktigt slapp dag känner jag. Tänker inte ens försöka ta mig ut på förmiddagen.

Jag har beställt lite kläder på Hm precis. Patrik beklagar sig över att han inte har några kläder att ta på sig men går aldrig och köper några så då tar jag tag i det o köper till honom. Får se om det blir bra...
Passade även på att köpa lite vår/sommarkläder till barnen. Simon valde detta:


                     

Han var väldigt bestämd att han ville ha just detta, jag hade kanske valt en annan färg... Men det är ju lite kul att han är klädintresserad redan. Sebastian däremot byr sig inte alls. Han tar vad han får,och har alltid gjort.

Är som jag skrev igår bara ledig idag. Så jag tänker inte göra mer än det mest nödvändiga.
Vädret är disigt o tråkigt. I morgon skulle det bli 7 grader varmt o strålande sol precis som det var i går.
Jag skiter i vilket, men det känns LITE surt att det är fint när man jobbar...

Nej, nu ska jag kanske gå och klä på mig. Sitter fortfarande i pyjamas, o Simon är nakenfis.... Skönt med slapparmorgon!

Hörs sen...


Kommentarer
Postat av: ida

Härligt de låter. Här är vädret super fint. klarblå himmel och 9.1 grader varmt. ska ut en sväng hoppas jag, måste städa också. För i morgon kommer en mäklare och ska värdera huset. (ska inte säljas!) bara kolla försökringar och sånt typ. Hälsa alla. Kramar till er. inte länge tills ni kommer nu.. =)

2009-03-16 @ 10:50:24
Postat av: Irene

Hej igen! (Vi pratade ju nyss med varandra i telefonen).

Läste att Patrik beklagat sig om kläder och att du skulle köpa - sen ser jag bilden - trodde det var kläder till Patrik :) Dom var jättefina, men passar kanske bättre till Simon :)Kramar till er

2009-03-16 @ 12:35:48
Postat av: Linda

NU som först har jag klätt mig...



ha ha... jag skulle vilja se Patrik i de kläderna : )

Postat av: Caroline

Häftiga kläder :) Kanonsnygg färg tycker jag (som gillar färg och lite "klatchigt").

2009-03-16 @ 19:27:21
URL: http://ninnana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0