40.6....

Så mycket feber hade Sebastian inatt... han var såååå varm att jag knappt kunde ta på honom, så jag tog en temp för att kolla HUR hög den var. Och den steg o steg o steg... Den var uppe på 40.9 sedan gick den ner till 40.6!!! Hjälp!!??
Nu har vi en tid hos läkaren klockan 9.45 och jag hoppas nästan att det är öroninflammation för då får han pencellin och blir frisk (bättre) om några få dagar. Men det är väl virus och då kan det ju hålla på en hel vecka typ...
Tycker så synd om honom. Han har sett fram mot våran Gotlandsresa så himla mycket! Det gör han iof fortfarande men är så trött och medtagen att han inte säger så mycket.
Äter gör han inte heller... Dricker pyttelite. Ohhh, VARFÖR? Min lilla pojke... Han har ju inget att ta av så att säga, smal som en pinne!!!

Min nästa fundering är hur jag ska kunna ta honom till läkaren...? Tror inte att han orkar gå dit även om det bara tar typ 3 minuter.
Kan man ha en 7-åring i en barnvagn utan att bli klassad som avvikande? : )

Nu ska jag packa lite mera grejer...
 
Återkommer om läkarens utlåtande.

Kommentarer
Postat av: ida

Meen huu, varför så sjuk? =( speciellt nu, när ni ska hit!! Hur är det med Seb idag då, spytt något? Jag önskar med hela mitt hjärta att ni kommer hit! <3 Puss och kram, krama Seb och Simon från mig. /moster i

2009-03-25 @ 10:00:24
Postat av: irene

Lille Sebastian... Jobbigt att febern är så hög när ni nu ska resa hit och han ser fram emot det (som vi pratade om per telefon). Men... han kommer ju ner till en riktig vinter, så vi får hoppas på att kölden slår ut febern. Kram på er!

2009-03-25 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0