Senaste nytt...

Efter jag skrivit mitt lååånga inlägg igår så hände följande:

Sebastian kommer ner vid 23-tiden och har väldigt, väldigt ont i örat : (
Vi ger Ipren och gör så han får ligga HÖGT med huvudet. Men hör och häpna... Det hjälper f-n inte!!!!!!
Han har så ont så han får nästan panik, stackars barn. Vi ger en halv dos Ipren till och DÅ hjälper det något lite.
När Sebastian klämde fingret sa dom att man inte behövde vara så "knussliga" med det smärtstillande. Så med dom orden i minnet vågade jag ge honom lite mera än rekomenderad dos.
Han somnade vid 01 igen och vaknade vid 04 av att det rann ur örat. Då tänkte jag att värken kanske skulle släppa, men nej då... Vid 06 var det dax igen. Ont så in i helsingland. Ny maxdos+lite till Ipren och NU sover han gott.
Jag har ringt och fixat tid till vårdcentralen och vi fick tid 9.45. Så jag får väl snart väcka honom : (

Simon är på dagis. Det är lugnast så. Och han protesterade inget trots att jag sa att jag skulle vara hemma med Sebastian. Patrik är i Stockholm så det var bara för mig att vara hemma och "vabba"...

Nu ska jag nog sätta mig lite på framsidan med en kopp kaffe innan jag väcker mitt älskade stora lilla barn ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0