Latmasken....

Jaha ja... Så sitter jag nu här och har egentligen ganska mycket att göra men orkar liksom inte komma igång med något... Jag har iallafall satt igång en tvätt och plockat ur diskmaskinen, bara det!

Jag tänkta börja plocka lite med sakerna som vi ska ha med oss på semestern. Men så är det ju det där med kläder...
Det är svårt att packa kläder så här långt innan man åker. Regnkläderna kan jag nog packa i och för sig ; ))
 Jag borde även städa av litegrann. Ni vet en sån där ytstädning så det ser ok ut på ytan, men inte om man öppnar en garderob!
Sen måste jag: tvätta bilen, handla mat, gå på rean igen (???!!!) Ha ha ha!!!!
Fick en kupong från Kappahl som ger mig 20% extra rabatt PÅ REAN!!! Och den bränner i min plånbok...
Jag får se vad jag prioriterar högst. Jag tror inte på städningen faktiskt.

I morse var det två trötta killar som steg upp ur sängarna. Det blev ju en aaaning sent igår! Men det var det värt...( Tycker jag) Det var supermysigt, dels att vara vid havet och inte minst att träffa min bror med familj. Det går alldeles för lång tid mellan vi ses : ((

Neeej... NU MÅSTE jag göra något av min dyrbara tid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0