Länge sen sist!

Oj oj oj... Tiden går fort när man har roligt : )) Och det har vi! Vädret är sååå super nice! Och jag önskar av hela mitt hjärta att det håller i sig länge, länge till!!! och när det behövs regn så kan det regna på nätterna...

Och vad har vi då gjort från sist fram till nu? Knappt så jag kommer ihåg... Hmm, om jag räknat rätt så har jag inte skrivit sen i onsdags då vi var hos läkaren med Sebastians öra.
I torsdags var Seb fortfarande ganska dålig så jag bytte Simons lediga dag till fredag istället. Så vi var bara hemma och tog det lugnt. Simon badade lite i grannens pool på eftermiddagen (har jag för mig...?) Eller var det på fredagen, eller både och??? Ingen idé jag försöker gå in på det för nästan alla eftermiddagarna har sett likadana sen sist : )
Barnen har plaskat i en eller annan pool varje kväll...



 På fredagen mådde Sebastian mycket,mycket bättre så vi åkte faktiskt och svalkade oss vid havet... Och titta vad vi såg på vägen ner till vattnet!



En orm!!! Vi är lyckligt ovetande vad det var för "sort"...

På fredagkväll var Patrik o såg på fotboll på Gamla Ullevi, Sverige-England.
Efter barnen lagt sig så hamnade vi på våran altan tillsammans med några av våra kära grannar! Vi drack lite vin och hade allmänt trevligt...

Lördag: På förmiddagen tog vi det bara lugnt. Simon lekte med grannpojken en stund.
Och bolaget skulle besökas ; )  Sedan packade vi ihop lite grejer till barnen som skulle till farmor o farfar och sova kvar eftersom vi skulle på fest på kvällen!
Vid 18 var det dags att gå ett hus bort för grillpartaj! Fast vi var på baksidan så vi var ju nästan hemma eftersom det är "öppet" och inga staket mellan våra hus...Vi hade en jättehärlig kväll och vädret kunde ju inte varit bättre!!!!
Det blev en del galna upptåg vill jag lova!

Söndag: Vi vaknade runt 9 och gick upp och åt frukost. Patrik skulle ut och flyga med en kompis som har flygcertifikat så det blev ingen längre sovmorgon.



Det roliga var att vi såg faktiskt när de flög här över Kärra!

I kväll har vi varit hos min bror och hans familj! De bor i Billdal som ligger på gångavstånd till havet. Så vi var vid havet och åt en pasta-kyckligsallad och barnen fick grillad korv med bröd. Men de hade nästan inte tid att äta för de ville bada HELA tiden!!!

Sebastian, Simon och Elton!!!

Klockan hann bli över 21 innan vi åkte hem så barnen så barnen kom inte i säng förren runt 22.30!!! Men det gäller att ta vara på dessa underbara kvällarna som vi har nu! Vi var tvugna att vädra ur vårat hus innan vi kunde lägga barnen! Det var som en bastu här inne...

Nu ska jag kolla på tv lite innan jag lägger mig.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0