Haj på daj... ; )

Nu var min två dagars ledighet slut... Snabba ryck!
Börjar klockan 6.45 i morgon : (    HU!
Ska dock inte klaga för jag jobbar bara onsdag o torsdag denna veckan!!!

Idag har jag haft en "barnfri" ledig dag. De har en tendens att gå extra fort! I morse efter familjen gått så kunde jag inte bestämma mig om jag skulle städa eller handla först... (Svåra val här i livet, he he he) Det avgörande var att tvätt och sköljmedlet var helt slut o jag hade tänkt tvätta endel, så jag handlade allstå först. Jag tog även en sväng till Backaplan för att inhandla lite skor.
Jag köpte sandaler till barnen och ett par sommarskor till mig. (Ohh, jag hade tänkt lägga in bilder på skorna här men det strular och jag orkar inte pilla med det.) Man köper tre och betalar för två. Kanske inte världens bästa kvalité på skorna men det brukar vara ok ändå. Barnen växer ju ur skorna på ett par månader känns det som... 
Jag hann iallafall städa av huset lite också innan det var dags att hämta Simon på dagis klockan 15.30. Vi åkte sedan till Sebastians skola där vi mötte upp Patrik. Sebastians fritids hade temaavslutning och de har jobbat med temat sagor. Så det var lite teater och de hade skrivit lite sagor o ritat bilder till. Superskoj att se!!!

Vi kom hem runt 17 och jag hade hunnit med att förbereda lite middagsmat bestående av köttfärssås, så vi behövde bara  koka spagetti. Mycket smidigt!!!

Nej, nu ska titta på säsongsavslutningen av House!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0