Färdigpackat...

Så i morgon bär det av till Mariestad. Vi har tänkt komma iväg ganska snart efter frukost.  Vi ska ju som sagt möta upp våra kompisar någonstans på vägen också.
Idag efter jobbet åkte jag direkt och handlade mat inför helgen. Patrik gick hem tidigare och hämtade barnen.
Jag kom hem runt 18.30 och har sedan packat in maten och resterande saker som var kvar att ta ut till husvagnen. Patrik och barnen åkte och hämtade den förut så nu står den ute vid parkeringen.
Nu HOPPAS vi bara att den får vara ifred inatt.... Snälla snälla snälla : )

Jag är väldigt glad att vi har klarat av matinköpen redan då jag tror att det kan bli lätt hysteriskt i mataffärerna i morgon!

Nu återstår bara att se om vi får plats på den campingen vi tänkt oss... Kan ju bli spännande annars!?

Nu ska jag slappa lite innan jag kryper till kojs.
Patrik gick in till en granne med 2 öl i handen och en skvätt snaps, så vi får väl se när han kommer hem igen ; )

Ska försöka skriva lite i helgen, men det är inte säkert att jag hinner/kan, då det är extremt osocialt att sitta vid datorn när man ska försöka umgås med andra...

Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej!



Ta det lugnt och ha det skönt i helgen, hoppas vädret blir bra. Nej, var nu social och skriv av dig efter helgen =)

Vi åker till Burgsvik med husvagnen ikväll med Kent och Lena. Ida och Christer ska nog en sväng till Åminne, men hon jobbar i morgon (midsommarafton) till kl. 17.00, så hon hoppades att dom skulle dit på kvällen.



Glad midsommar och krama barnen <3

2009-06-18 @ 08:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0