Färdigjobbat!

Svisch... Så var denna arbetsveckan slut! Det gick onekligen undan. Tänk att det redan är fredag i morgon...

Nu ligger barnen och Patrik är på Liseberg med sina arbetskamrater. De skulle ha femkamp, kul antar jag. Jag har faktiskt aldrig gjort det. Faktum är att det var det vi skulle göra egentligen när jag och mina arbetskamrater skulle hitta på något. Men det blev ju som bekant Varberg istället.

Idag följde en klasskompis med Sebastian hem efter skolan. Och i morgon ska Sebastian följa med en annan kompis hem! Kul och smidigt att umgås sådär direkt efter skolan. På helgerna är man ju oftast upptagen med annat.

Ja, denna helgen som kommer nu är fullspäckad från fredag till söndag...
I morgon, fredag ska vi på 15-års uppvaktning runt 18.30 o frammåt. Lördag ska vi på 7-års kalas klockan 13 på Orust. Där stannar vi och grillar på kvällen. Sedan på söndag ska Sebastian åka och prova på att köra gokart mellan 12-16.
Oj oj oj... mycket blir det. Oftast är det väl så att allt händer på en gång!?

Måste till sist bara säga att Simon sov HELA natten i sin säng natten som gick!!! Det är stort! Jag kan nog räkna på mina båda händer de nätter han sovit en hel natt. Jag menar alltså att det är inte fler gånger än 10... : (
De senaste månader har han ju till och med somnat i vår säng.
Alltså, egentligen gör det väl inte så jättemycket, förutom att Sebastian tycker att det är djupt orättvist och det gör ont att vakna med nappar på ryggen som ställt sig på högkant. Simon gillar ju som bekant att ha ca 3-5 nappar runt sig i sängen o i handen!
Men nu när jag skrivit om det så händer det nog inte att han sover hela natten igen : ))


I morgon är jag ledig och ska åka o köpa lite presenter till kalasbarnen.Jag ska även fösöka hinna köpa lite blommor till utsidan. Penseérna har gjort sitt så att säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0