Gränna!

Ja gott folk... Nu är vi alltså i Gränna. Det var inte alls planerat på något sätt men vi hamnade här iallafall.
I onsdags när vi vaknade så kände vi att det var dags att åka vidare då vi hade stått 1 vecka i Hallstahammar.  Och att det blev just Gränna är väl för att det är på väg hemmåt och det är en lite mysig stad. Sen att det görs polkagrisar i varje gathörn gör ju inget ; )

Så nu står vi nog här till på tisdag då vi MÅSTE hem och betala räkningarna. Lite sent jag vet, men så får det bli. 
När vi kommer hem till Göteborg på tisdag så har vi varit ute med husvagnen i 4 veckor!!! Helt OTROLIGT!!!!!!

Oj! Jag skulle bara kolla om jag kunde lägga in en bild o det gick!!!



Min syster Anna och hennes "DAMP" Otto ; )

Nu gick det inte längre med flera bilder : (

Men jag lägger upp våra semesterbilder på facebook när vi kommer hem.
Det lär ju bli några flera innan husvagnssemestern är över för denna gången...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom är så söta dina killar! Kul också att se att Seb tappat en tand! Välkomna hem på tisdag. Det är rätt tomt här hemma på sommaren... Det verkar som om många här i området har sommarställen att vara på för det är nästan inga barn ute och leker på dagarna.



Får väl erkänna också att den där damp-Otto var rätt söt... Jag gillar ju egenligen inte hundar, men han var söt att se på ;-)

2009-07-31 @ 08:41:37
Postat av: Linda

Nu har Sebban tappat två framtänder så han är sååå söt som ett litet troll!!!

2009-08-02 @ 17:37:25
Postat av: ida M

Söta bilder. otto var jätte söt. Och självklart barnen också, saknar er! men kommer förbi snart och hälsar på. Kramar*

2009-08-02 @ 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0