07:51

Det är tiden som jag vaknade idag när jag fick sova hur länge jag ville : )
Jag är som sagt ingen sjusovare! Men konstigt nog blev klockan nästan 9.30 innan jag gick ner och åt frukost!? Jag måste ha slumrat till igen, men det kändes inte som att jag sov mera!??

Nu har jag bara en ynka arbetsdag kvar!!! Dessutom inte en hel utan bara 5.5 timmar...

Tåget tillbaka till Lidköping går 17.06 i morgon. Det går tidigare tåg också men jag vill gärna slippa byten så då tar jag det som är 0 byten på! Jag är livrädd och ängslig för nya saker.(Som att åka tåg själv) Har alltid varit det och kommer nog alltid att vara. Har jag bara gjort det (det nya) någon eller helst NÅGRA gånger så är det ok men jag är ingen "äventyrsmänniska" direkt! Det kan nog min familj och allra helst min pappa intyga!! Han försökte få mig att handla själv  hela min uppväxt... Alltså typ glass och sånt ni vet...Men det tyckte jag var superläskigt!!! Idag kan man ju skratta åt sådant men det var (är ) lite småjobbigt att vara ängslig för det mesta...

Jag vet inte om jag kommer att vara så aktiv bloggare nu på semestern, men jag ska försöka att skriva lite då o då. Om inte annat kanske läga in lite bilder!

Ha en underbar sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

06:01. Det är tiden jag vaknade idag... Knäppt eller hur? Noel sover fortfarande så jag har druckit kaffe och surfat lite i lugn och ro en stund. Ha en underbar sommar och se till att blogga åtminstone lite grann ;-)

2009-07-08 @ 07:12:07
Postat av: Caroline

Och jag vaknade 05:51 :)

Inte av mig själv dock. Utan av lillfia som tyckte att nu var det minsann morgon o dags att kliva upp!

Hoppas ni får det riktig härligt nu och kan njuta av fint väder, många bad, god mat och dryck samt att få vara lediga med varandra!

2009-07-08 @ 07:54:28
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack mina fina grannar!!! Hoppas ni också får en uuunderbar semester och ledighet!

Kram på ER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0