Det finns hopp...

Ytterligare en dag hemma...

Men idag verkar Sebastian må mycket bättre. Han kräktes inget mera under hela dagen igår. Så i morgonbitti kl 06.30 har det gått 48 timmar sedan sista kräkningen. Men får se om han orkar gå till skolan i morgon, är tveksam. Igår gick han och la sig kl 19.30 och sov till kl 8 i morse! Han sov fast Simon var uppe på toa (vägg i vägg med Sebastians rum) och grejade med sina nappar och pratade högt o ljudligt med och om sina dinosaourier... 
Nästa utmaning är att få honom att börja äta igen. Han lägger ju av att äta så fort han blir det minsta sjuk. Men det klart att man inte har aptit om man är magsjuk, men jag är tveksam till att detta var magsjuka faktiskt.
Han var iallafall jättetörstig när han vaknade. Drack ett jättestort glas vatten. Bara det!

Jag var och klippte mig igår och blev supernöjd! Det är uppklippt kort i nacken och längre på sidorna. Typ nån slags page.Nej kanske inte page, det lät tantigt..Mera en flikig variant av uppklippt... he he. I kväll tänkte jag slänga i lite slingor... Jag har en förpackning som stått ett antal månader uppe i badrummet, hoppas inte det finns något bäst före datum på sånt...?  Anledningen till denna plötsliga hårfixering är att jag ska på fest på torsdag och vill känna mig lite fräch... Annars är jag ju ingen flitig frisörbesökare direkt... Klipper mig kanske 2 ggr/år.
På tal om den festen så vill jag gärna hitta något nytt fint att ta på mig. Vet bara inte när jag ska hinna göra det. Hade tänkt hinna det mellan jobbet idag, skulle slutat 13 och tills jag skulle hämta Seb i skolan kl 15 inför simskolan.Inget blir som man tänkt...

Nu bad Sebastian och få en äggmacka... Måste fixa det snabbt som ögat innan han ångrar sig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0